Torby papierowe z nadrukiem. Rodzaje uchwytów w torbach papierowych.

Torby papierowe z nadrukiem. Rodzaje uchwytów w torbach papierowych.

Potrzebujesz wygodnych opakowań do swojej firmy czy domu? Postaw na torby papierowe z nadrukiem lub bez. To praktyczne i ekologiczne rozwiązanie. Produkty są biodegradowalne, można je wykorzystywać wielokrotnie, a przy tym są bardzo wytrzymałe i dobrze się prezentują. Torebki papierowe świetnie sprawdzają się podczas zakupów, a także jako opakowanie na prezent. Dlatego są chętnie wykorzystywane podczas konferencji czy konkursów do przechowywania gadżetów i niewielkich upominków dla gości.

Jakie rodzaje uchwytów mają torby papierowe?

Najczęściej można spotkać dwa typy uchwytów - skręcane i płaskie. Te pierwsze wyróżniają się sporą wytrzymałością i wyglądają bardzo estetycznie. Są w całości wykonane z solidnie skręconego papieru, dlatego zachowują ekologiczny charakter całego opakowania. Takie wykończenie jest też bardzo wygodne, dlatego często mają je torby papierowe reklamowe, żeby podkreślić profesjonalizm marki. Płaski uchwyt jest bardzo popularny i stosowany we wszystkich rozmiarach opakowań, również w bardzo dużych, polecanych do pakowania zakupów w sklepach i nie tylko. Trzyma się go bardzo komfortowo, nie uwiera w dłoń, a przy okazji jest bardzo solidnie przymocowany, dając poczucie pewności.

Profesjonalnie wykonane i estetycznie wykończone torby papierowe producent poleca do wszystkich branż. Szczególnie dobrą opcją jest nadrukowanie na nich logo marki czy szczegółów promowanego produktu. Wtedy stanowią nie tylko wygodne opakowanie, ale też pełnią funkcję powierzchni marketingowej. Torby papierowe to dobra opcja jeśli zależy Ci na dbaniu o środowisko i stosowaniu ekologicznych rozwiązań na co dzień. 

Torby papierowe - ekologiczne opakowanie na każdą okazję

Estetyczna i biodegradowalna torebka papierowa ma wiele zastosowań i jest chętnie wykorzystywana zarówno w domu, jak i w pracy. Sprawdza się do pakowania upominków dla klientów, zakupów czy przechowywania najróżniejszych artykułów. Te charakterystyczne opakowania są praktyczne, wytrzymałe i dobrze się prezentują, a dzięki możliwości nadrukowania reklamy na ich powierzchni stanowią też dobry gadżet marketingowy.